Events

Lorem ipsum dolor site amter orem ipsum dolor site amter

خبر شماره 4

چگونه کلر ، باعث پیری زود هنگام پوست می شود؟

 

 

ممکن است پوست شما هم دچار پیری زودرس شده و چین و چروک های صورت و گردن شما در حال افزایش باشد. برای مقابله با این چین و چروک ها ، استفاده از لوسیون ها و ضد آفتاب های مختلف، رژیم غذایی مناسب، ورزش منظم و ... لازم است اما کافی به نظر نمی رسد. ممکن است عجیب باشد ، اما "استحمام روزانه شما" می تواند یکی از دلایل پیری زودرس پوستتان باشد.

در جامعه امروز، همه مردم به صورت منظم با آب حاوی کلر ، دوش می گیرند و حمام می کنند. کلر یک ماده شیمیایی مفید است که به طور متداول برای ضدعفونی کردن و از بین بردن میکروارگانیزمهای بیماری زا در آب شهری استفاده می شود. اما از طرفی برای پوست و ریه انسان نقش یک سم شیمیایی تحریک کننده و مضر را دارد. در هنگام استحمام، منافذ پوست شما در اثر گرما باز می شوند و مقدار زیادی کلر از طریق آب و بخار ، جذب بدن شما می شود. کلر اثری شبیه به اکسیداسیون بر روی پوست انسان می گذارد، به این ترتیب که هیدروژن را از آب تجزیه کرده و با آن ترکیب می شود و مقدار زیادی " اکسیژن" و "کلرید هیدروژن" را به وجود می آورد. از نظر علمی ثابت شده است که کلرید هیدروژن ، در سطح مولکولی به بافت های بدن ما آسیب می رسانند.

از طرفی کلر خاصیت خورندگی نیز دارد و به سرعت به سطح خارجی پوست شما حمله می کند ، چربی ها و پروتئین های محافظ سطح آن را از بین می برد و باعث خشکی و ترک خوردن پوست می شود. با تکرار روزانه و مداوم این فرایند،پوست شما تحت فشار ناشی از قرار گرفتن در معرض کلر، ضعیف و تحریک پذیر خواهد شد و در نهایت، چین و چروکهای زودرس در سطح آن ظاهر شده و افزایش پیدا می کنند. حتی اگر بلافاصله بعد از استحمام نیز از کرم و لوسیون استفاده کنید، بازهم در برابر آسیب هایی که ممکن است در حین استحمام به پوست شما وارد آمده باشد، بی تاثیر است.

بسیاری از بازیگران و مدل های مشهور، از آب بدون کلر برای استحمام استفاده می کنند و این یکی از کارامد ترین و بهترین رازهای حفظ و تداوم زیبایی آنها است.

بنابراین اگر می خواهید  :پوستی جوان، نرم،شاداب وسالم داشته باشید،بااستفاده از فیلترهای سردوشی وتصفیه آب دوش حمام،کلر را از آب مصرفی حمام خود حذف کنید.

 

خدمات ویژه ما

  • تست رایگان آب در منازل و محل کار شما
  • تعمیر و تعویض فیلتر دستگاههای متفرقه به علت نداشتن شرکتی معتبر جهت ارایه خدمات پس از فروش
  • تعویض فیلتر یخچالهای ساید

مناطق تحت پوشش

این شرکت به علت دارا بودن بیش از 600 نماینده در سراسر

کشور آمادگی ارایه خدمات به کلیه هموطنان عزیز را دارد.

با ما در تماس باشید

76294163- 021

09121209755

09121012569

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تهران - پردیس فاز 3  مجتمع تجاری امید        .           طبقه اول - شماره 26